הורדת לחץ דם ללא תרופות

ייתכן ששמעתם את המושג לחץ דם מספר פעמים כשהגעתם לבית החולים, בין אם לבדיקה או לטיפול. לחץ דם הוא בעצם הכח שמופעל ע"י הדם על העורקים שלכם.

לחץ דם גבוה הוא מסוכן מאוד לבריאות, והוא בין הגורמים הכי שכיחים למוות בעולם המערבי, העניין העוד יותר מסוכן הוא שייתכן שבכלל לא תרגישו שיש לכם לחץ דם גבוה עד שיהיה מאוחר מדי, ולכן לפעמים לחץ דם גבוה נקרא הרוצח השקט.

כאשר אתם סובלים מלחץ דם גבוה כרוני, אפשר לחטוף התקף לב, כשל כלייתי, פגיעה מוחית, פגיעות עיניים, ושבץ, לכן יש צורך לטפל בבעיה בהקדם האפשרי.

נכון, הרופא יכול לרשום לכם תרופה שתעזור להוריד את לחץ הדם, אבל כולנו יודעים, שכמעט כל תרופה מועילה במקום אחד ומזיקה במקום אחר, לכן לפניכם

הרשימה הטבעית למניעת לחץ דם גבוה:

שום
בשום ישנן תרכובות גופרית, שיכולות להוריד את לחץ הדם, בדרך זו יהיה לכם קל יותר לשלוט על לחץ הדם שלכם, בנוסף, בשום יש תרכובות כמו מעכבי ACE או גמא גלוטמיל אשר מרחיבים את העורקים וגורמים לדם לזרום ביתר קלות.

שיטות אפקטיביות להפטר מריח השום:
1. לעיסת פטרוזיליה- לא חייבים לבלוע, אבל הכי חשוב זה ללעוס לפחות דקה.
2. מנקה לשון- פריט חובה לבריאות הפה, אך גם לריחות רעים.
3. שטיפת הפה עם חומץ- עדיף חומץ תפוחים טבעי.


פירות וירקות
פירות וירקות מספקים לגוף נוזלים, ויטמינים ומינרלים, ולכן הם יכולים לעזור לגוף לא להתייבש ולגרום לתחושת שובע שתמנע אכילת יתר, בנוסף ייתכן שכמות המלח שתרצו להוסיף לאוכל תקטן, כיוון שהגוף קיבל את המינרלים מהירקות והפירות. 

 

 

 

 

 

 

 

 


שתייה מספקת
כאשר שותים מספיק, הדם יחסית דליל ולא יגרום לחיכוך גדול מדי עם דפנות העורקים, דבר שיגרום לירידה בלחץ הדם, בנוסף, שתייה מספקת עוזרת לשפר את התהליכים שקורים בגוף- כולל פינוי פסולת ועבודה תקינה של איברי הגוף ובתוכם הכליות שאחראיות גם על לחץ הדם.


פעילות גופנית
פעילות של 30 עד 60 דקות ביום יכולה להוריד את לחץ הדם בכ 9 יחידות, בפעילות גופנית כלי הדם מתרחבים וזרימת הדם מתגברת.
כאשר נרצה להוריד את לחץ הדם הדגש יהיה על פעילות אירובית שתשפר את זרימת הדם.
אם לא התאמנתם הרבה זמן, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לפני שאתם מתחילים.


השתמשו בפחות מלח
למלח קשר ישיר עם לחץ הדם שלכם, לכן ככל שתאכלו פחות, כך הלחץ יהיה נמוך יותר.
צריכת כמות מוגזמת של מלח גורמת לנוזלים להשאר בגוף, הנוזלים העודפים שהגוף לא צריך, יוצרים לחץ דם גבוה ובנוסף צריכה מוגזמת של מלח יכולה גם לגרום לתרופות שנועדו להורדת לחץ דם לא לעבוד כראוי.
אדם בוגר צריך לאכול עד כ 6 גר' מלח ביום, אבל כיוון שרובנו אוכלים אוכל מעובד במשך היום, אנחנו עוברים את הגבול הזה די מהר, כ 80% מהמלח שאנחנו צורכים, חבוי באוכל המעובד, גם אם אין לו טעם מלוח.
לפני שאתם קונים מוצר כלשהו- לחם, שימורים, מוצרי חלב ועוד, שימו לב לתוית הנתרן מאחור, כאשר 1 גר' של נתרן הוא 2.5 גר' מלח.

בעיות לב וכלי דם היא הבעיה הגדולה ביותר בעולם המערבי הגורמת לתחלואה ומוות, יותר מסרטן, למרות שאנחנו אולי שומעים על בעיות אלו פחות.
שמרו על גופכם ועל בריאותכם, זה ישתלם לכם!

 

נמאס לכם לסבול?​

לחצו כאן להשארת פרטים או התקשרו

  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
פבל וקסלר - 054-4626614
רומן וקסלר - 050-6513284

כל הזכויות שמורות לפבל וקסלר ©

פבל וקסלר